Известие

Collapse
No announcement yet.

Тракане и бял дим при палене 159 2.4jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тракане и бял дим при палене 159 2.4jtdm

    Здравейте, имам следния проблем при студен старт започва едно тракане като че ли някой цилиндър не запалва и бял пушек от ауспуха за около 10-15сек и после всичко се оправя.Дюзите са проверени наред са.Мисля си че нещо не е наред с гориво-вуздух, но от 1 година само гадая бях в 2 сервиза и нищо.Има някаква връзка с температурата отвън, защото когато е много студено от порядъка на 2 градуса и надолу не го прави.Ако някой може да помогне ще съм много благодарен.

  • #2
    Някоя свещ не работи и не запалва горивото в съответния цилиндър.Когато позагреят съседните се запалва и той.

    Другата възможност е неправилно зацепен ремък.

    Иначе при студено време е нормално в първите секунди до 2 минути да излиза леко бял дим или по-скоро пара заедно с дима от двигателя.

    Ако не сменял въздушен филтър вземи го смени - и боклуци събира, а в боклуците и влага се задържа ...
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #3
      Типични симптоми за дюзи. Не се заяждам, но би ли споделил как точно ги проверихте дюзите ?

      Пс При неправилно зацепен ремък или прескочил зъб е горе долу същата работа, но там не се оправя от самосебе си след 15сек.
      Пс2 При неработеща свещ, първо ще светне чека и ще подскаже че има такава. Освен това жтд пали и без свещи без проблем на ниски температури, притраква за 1-2 секунди и изчиства веднага. Свещите се проверяват лесно (+ от акумулатора и горе на електрода на свеща допираш, ако не преискри значи не работи), прегледай ги и ги изключи от уравнението.

      Хубаво е да си смениш горивния филтър (ако не си го сменил вече), преди следващите гимнастики.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        Типични симптоми за дюзи. Не се заяждам, но би ли споделил как точно ги проверихте дюзите ?

        Пс При неправилно зацепен ремък или прескочил зъб е горе долу същата работа, но там не се оправя от самосебе си след 15сек.
        Пс2 При неработеща свещ, първо ще светне чека и ще подскаже че има такава. Освен това жтд пали и без свещи без проблем на ниски температури, притраква за 1-2 секунди и изчиства веднага. Свещите се проверяват лесно (+ от акумулатора и горе на електрода на свеща допираш, ако не преискри значи не работи), прегледай ги и ги изключи от уравнението.

        Хубаво е да си смениш горивния филтър (ако не си го сменил вече), преди следващите гимнастики.
        Свещите са нови.дюзите са проверявани на стенд
        и филтрите са сменяни

        Comment


        • #5
          При мен дюзата на 4ти цилиндър когато запаля е с стойности -1.7 на оборот. Когато подам газ и се изравнява с другите. Ще я пращам на стенд в София за изчистване
          Alfa Romeo 159 2.4JTDm Ti "Nero Carbonio" 154kw

          Comment


          • #6
            Виж пак дюзите.

            Comment


            • #7
              Почни от буксите им.

              Comment


              • #8
                Ако имаш вихрови клапи откачи лостчето им и ги остави отворени за следващия студен старт. Ако запали нормално сваляне и чистене на колектор ще оправи нещата.

                Ако проблема е същия измери компресията. Трябва да е над 20 бара.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Дюзите ти с еднакви номера ли са ?
                  Alfa Romeo 159 2.4JTDm Ti "Nero Carbonio" 154kw

                  Comment

                  Working...
                  X